onsdag, juli 28, 2010

HEMMA

onsdag fortsättning.
Jag har typ inte varit hemma nåt idag. Först ringer Linnéa, och jag fattade inte att det var hon. Hahah efter halva samtalet så frågar jag ÖH är det Linnéa? Hon bara JAA. Hahah ja hojja. Men hur som helst så ville hon att jag skulle komma till bussis och snacka med hon och Joel. Så jag åkte dit. Sen åkte vi hem till mig, så jag bjöd henne på min goda tacos. Sen kom Ida och Crille och hämade mig, så for vi på stan (INTE BRA). Jag köpte mig ett linne och underkläder. Sen skjutsa dom mig till dom när dom skulle till Crilles morsa, så jag satt och spela hugo. Sen kom dom och hämta mig igen, så åkte vi och beställde kycklingrullar och åkte ner till Jukkas och åt dom.
Så nu är jag hemma, efter en lång ledig dag så tar jag det lugnt nu och sätter mig framför tv:n.
Och nu har jag hittat en telefon jag vill ha, och den beställer jag nästa månad. Fint :D

Inga kommentarer: