torsdag, juli 15, 2010

i don´t care

torsdag.
Idag var jag inte bara trött när jag vakna utan jävligt trött. Men skönt att man fick sova lite längre idag än igår. Då är jag iaf lite utvilad till min jobbhelg.
Hahaha igår så tänkte jag och Malin att vi skulle hyra film eftersom vi inte hade något att göra. Så vi for till coop och kolla på datorn vad vi skulle hyra och då kom vi fram till att vi skulle hyra Rosa the movie :D fy fan kändes lite skämmit. Sen hyrde vi bröllopsfotografen. Men den sög att kolla för vi kunde bara kolla med syntolk, så dom berättade ju i hela filmen. Så den kollade vi typ inget på, så vi började och flumma.
Nu väntar jag på att tanten ska jobba klart så vi kan gå en vända på stan och käka chips!
Jag blir så jävla arg. Du tror du lyckas igen? Glöm din jävla dröm.

Inga kommentarer: