lördag, september 18, 2010

hoff

lördag.
Vad ska jag börja med? Behöver jag ens säga att jag har varit med Malin i veckor? Hahah nä tror alla fattar det. Igår var jag med Malin hela dagen. Vi åkte till skolan och hälsa på. Sen efter vi varit där så åkt vi och slängde skräp, jag har städat min volvo lite grann, pantat alla flaskor som fanns o baksättet. Endast 38 kronor för dom. Fatta att det har sett ut som en svinstia där. Sen satt vi en stund hos mig, och vet ni vad? JAG HAR FÅTT JOBB. Fan vad fint va?
Sen blev det frasses med Malin, syster, Crille och Erik. Sen åkte vi lite bil sen åkte vi och hämta våra parfymer. Sen idol och Sen kom "Jerrys" Syrra förbi.
Så åkte vi lite bil.
Och nu måste jag bara säga hur jävla grisigt ont i magen, öronen och halsen jag har. Det är helt sjukt.
Man kanske skulle ta och åka förbi Malin eller nåt. Så har man nåt att göra.

Inga kommentarer: