onsdag, september 01, 2010

mitt rop på hjälp

onsdag.
Jag skrev aldrg igår. Men jag hann som inte det, eller egentligen hann jag men jag orkade inte. Men igår så har jag syssla med en massa grejer. Syster hjälpte mig och skriva CV och sen sökte vi jobb. Jo juste vi sökte jobb :D Det är fan nice.
Sen åkte jag och hämtade Malin för att vi skulle på kalas till min gammla granne. JO Linnéa har äntligen fyllt 19 år igår!
GRATTIS TILL HENNE!



Efter Kalaset så åkte vi hem till Malin för att HON skulle äta men det slutade med att jag också var tvungen att äta. Jag skulle fixa maten till oss men Malins pappa tyckte inte det hände nåt för oss så han fixade allt. Sen kollade vi fångarna på fortet och sen åkte vi till folkan och stod där ett tag. Så kom Cecilia, men då skulle vi ha vargfestivalen? Så vi åkte till Varggropen och vänta på att Cecilia och Jeppe skulle komma.
Och vad händer idag? Jag ska nog hämta Malin så vi kan ta raggen senare. Det är ju trotsallt lilllördag :)
Och imorrn ska jag jobba. Tänk er, jag ska jobba eftermiddag :S Kuligt va? Det är väl smällar man få ta!

Inga kommentarer: