måndag, augusti 10, 2009

hemma igen

Då var man hemma igen efter en super kul helg i Boden.
Bröllopet var jätte fint och hur trevligt som helst. När vi kom dit var vi skulle äta då bjöd dom på champagne sen gick vi in och satte oss tills bords, då var det nån typ av smörgåstårta. Den var inte så god men det funkade ju. Sen servera dom vitt och rött vin, och jag ska säga det är verkligen ingenting för mig. Det var verkligen inte gott. Sen blev det mat, åhh vad gott det var. Det var nånslags buffé. Och sen tårta:D
Oj vad kul det var alla börja komma igång, vissa stod och dansa till lena ph:D hahah
Mina lockar i håret försvann till och med av all dans.
Sen visade jag hopprepet och Malins dans, hahah.
Mer detaljer tar jag då inte:D
Jaa ungefär halv 4 stack vi däör ifrån i en busstaxi, kan ju säga två inte mådde. Så bra så när vi kom till Linnea så gick dom och la sig vi andra börja käka mat, det var också riktigt gott.
På tisdag bär det av till lizettes stuga med Lizette och cecilia:)
ja mer is jag inte skriva.
Nu ska jag gå och duscha och äta fukost sen umgås med mallo:D
Vi ska ha en romantisk middag!

Inga kommentarer: