tisdag, augusti 25, 2009

nu är nu

tisdag.
Inte så jobbig dag idag heller. Första lektionen fick vi bara massa papper och så tog vi ut våra personligascheman!
Sen hade vi en svin lååång lektion, Rune och Bettan skulle gå igenom Uf "Ungt företag" Vi ska nämligen jobba med det nästan hela 3:an, jobbigt värre.
Men vi ska nog komma på den bästa produkt att sälja. hahah
Sen slutade vi.
Och gud vad jobbigt imorrn börjar vi 8.10 :o Hur ska man orka vakna till de? Och imorrn så har jag två timmars hål också:o Får väl ta med mig körkortsböckerna och plugga iskolan! Sen har jag körning 14.15 så jag slipper lite av MM-prifileringen:D
Ja jag får väl gå och sova tidigt om jag ska orka med skolan imorrn, eller nej ju jag ska se Linas kvällsbok först den går nämligen på tv idag!
Och imorrn ska jag ringa och väcka Malin! wiiiiii:D
Känns som att det var svin länge sen vi pratade och umgicks.
Och inte fan har jag fått ditt vykort:D
Nu ska jag gå och beställa kläder från H&M :D

Inga kommentarer: