tisdag, mars 30, 2010

Nice

tisdag.
Jag måste bara berätta om vad som hände igår.
Jag skulle åka och handla mjölk åt mamma, så jag åkte till konsum. Som dom flesta vet är det en liten backe när man ska parkera. Det stod en skåpbil bredvid mig så jag såg inget. Så jag backade på, men så kommer det en joggare förbi så jag stannade och det gjorde ju han också. Och då börja bilen slira, så han trodde väl att jag hade fastna så han joggade fram till bilen och börja knuffa och sen jogga han vidare. Hahah lite kul var det faktiskt. Sen när jag skulle hem så blev jag stoppad av polisen.
Idag ska vi jobba på som fan med UF så den någongång blir klar, vi har ju bara den här och morgon dagen kvar.
Och ikväll blir det bodypump, och det är jag inte alls sugen på. Men men..
Nu snart ska jag börja bege mig till stan för att fixa den där jäkla praktikplatsen..

Inga kommentarer: