tisdag, mars 09, 2010

SPORTLOV

tisdag.
Nu är vi äntligen hemma efter några dagar i Lizettes stuga. Hahah ja nog hade vi allt kul. Det var grymt mycket snö ute på isen, och jag och Cecilia höll naturligtvis på att fastna flera gånger. Men sen kom det, vi körde fast. Vi var tvungen att lyfta och gräva. Sen åkte Lizette och Cecilia och hämtade en grill och ved och under den tiden körde Linda fast. Och det var inte lätt att få lös den skotern. Sen när dom kom tilbaka så försökte vi få eld men det blåste för mycket så vi åkte tillbaka till stugan. Och påvägen hem så hände nå konstigt Jag och Lizette flög och i sammaveva så flög jag av skotern och fick grillhelvetet över mitt ben. Hahah ja hojja. Sen satt vi och grilla fläskfilé i deras kåta.
Sen gick vi in och kolla lite filmer. Det var ganska sjukt, vi satt och kolla Bert på kvällen innan vi skulle sova. Så sen mitt i natten gick Bert igång, men bara början så den gick om och om igen. Alla hörde det förutom jag och Cecilia.
Åh herregud jag är helt slut i kroppen, hur fan ska man orka träna idag?:O Ja det är väl bara att ge sitt bästa, för träna ska jag. Men ändå så kanske det inte är så bra eftersom jag har fått jäkligt ont i halsen:s
Äh skit samma, nu kommer lite bilder från grillningen!







Inga kommentarer: