onsdag, mars 31, 2010

slö

onsdag fortsättning.
Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det var vår sista skoldag.
Snart är det helt slut, efter praktiken är det bara 2 hela veckor kvar med världens skönsate klass. Jag vill sluta skolan, men ändå inte. Vi som alltid har haft så roligt i skolan, ska det bara ta slut? Ja vi var då väldens bästa klass.
Jag kommer då att sakna allt det roliga, och hela sköna gänget.

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls. Bara varit hemma, men det är faktiskt skönt det också. Jag tänkte fylla på min tank idag, för när pappa tankade nästan fullt så känns det så snålt att ha mindre än halv kvar. Så den måste fyllas på typ imorrn.
Imorrn ska jag vara med mamma hela dagen, kanske ta en fika?:D Ska övertala min mor!
Men nu så är det andra avenyn högst upp på listan, så jag ska gå ner och kika den nu.

Inga kommentarer: