måndag, juni 28, 2010

good times

måndag.
Hann aldrig skriva igår, eller om jag säger som det är så orkade jag inte skriva igår när vi kom hem. Så jag tänkte att jag skulle göra det idag och berätta lite om helgen.
Fredag: God middag, dryck och efterrätt med familj och släkten, toppen väder och sällskap på topp. Hoppa studsmatta med lillebror, kusin och kusinbarn.
Lördag: Lugn dag, eller lugn och lugn. Man kanske ska säga ansträngande dag. Hoppa studsmatta med samma gäng, och blev nedspöad. Och kvällen slutade med åska med lite tv-tittande.







Och idag har jag jobbat från 07.00-16.00 och även fast det var ett hyfsat långt pass så var det inte så jobbigt. Och jag har typ lyckats pajja en vattenkran så det bara spruta vatten, men jag laga den lika fort:D Undra om jag har typ nån otur i mig? Måste nog vara så, allt blir inte alltid som man tänkt sig.
Idag ska jag umgås med min käraste vän Malin. Och jag vet att hon har sakna mig, hahah eller hur MALIN? Jag fattade det av dina sms :D hahah
Nu går jag och äter chips och väntar på tanten!

Inga kommentarer: