söndag, juni 13, 2010

VI HAR TAGIT STUDENTEN!

Söndag.
Jaha, nu är skolan slut för alltid. Det känns så sjukt konstigt. Och jag kommer alltid att sakna MM3. Vi kunde verkligen skratta åt allt och med varandra. Det kommer kännas sjukt tomt utan er.
Men jag kan säga att vi fick verkligen en lyckad student. Ingen som mådde dålig och alla var på topp. I skolan efter vi var i kyrkan så fick jag, Malin och Cecilia pris för bästa projektarbete. Sen gick vi och fika och sen blev vi utsläppta. Det var en sån skön känsla och jag kände mig så jävla glad men samtidigt kändes det konstigt:S Det har ju alltid varit MM3, vad är det nu?
Och på lastbilen, skrek vi. Och var det av lycka? Jag tror inte det var av lycka för att vi ska splittras utan lycka av att slippa skolan.
Jag har då haft det jävla bra alla dom här 3 åren med er.












FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Inga kommentarer: