tisdag, juni 22, 2010

tummen upp för bilbinogo

tisdag.
Jag skrev aldrig när jag kom hem och inte igår heller men hade faktiskt inte tid. Vi kom hem gansa sent i söndags och igår har jag jobbat hela dagen.Och åter idag blir det jobb. Men på onsdag är jag ledig:D
Jag ska sammanfatta lite om helgen i stor byn.
Vi kom sent på torsdag kväll, så det var bara att bädda och gå och lägga sig.
Fredag, har vi rensat ogräs halva dagen och vattna blommor och spela lite fotboll m.m. Och det var ju inte så kallt där heller, så snacka man hade skallebank av all sol. Sen på kvällen bakade vi muffins och sockerkaka:D







Lördag, åkte vi till Råneå för att kolla när lillebror spelade matcher. Det var inte alls kul, för det regnade exakt hela dagen. Men lillebror och hans lag kammade hem segern i hela cupen.



Söndag, Då blev det bilbingo:D Och jag vann 500 kronor. Jag som aldrig brukar vinna, kanske någon tyckte synd om mig och ville ge mig lite vinst:D Så nu för tiden älskar jag bilbingo!



Och idag så ska jag somn sagt jobba, och till 21.00 också :O ja jag får väl ansträna mig, det är väl inte så mycke begärt. Sen när jag slutar så ska jag möjligtvis hitta på något med Malin, måste ju passa på när hon åker till saitta och jag till byn ihelg.
ha, är det meningen att man ska känna sig som något offer? Man kanske ska känna sig som ett ibland, vad vet jag? Men en sak säger jag, så jävla synd!

Inga kommentarer: