söndag, december 13, 2009

higher

söndag.
Jag skrev aldrig igår heller. Jag hade hunnit skriva men jag orkade inte slå på datorn. Men igår så åkte jag först till volvo och då tankade pappa sen åkte jag och plocka upp Malin, så åkte vi till henne och kollade ett avsnitt av true blood. Sen åkte vi hem till mig och hämtade pant så gick vi på coop och panta så köpte vi chips och dipp. Sen till annis och köpte strips så åkte vi och käka. Sen ville Malins moster ha skjuts så vi skjutsade henne. Sen ville Malins bror va med oss så han följde med oss och åkte bil på kvällen och så plockade vi upp Lizette och cecilia.
Och idag ska vi nog kolla sista avsnittet av true blood och kanske sjunga lite sing star sen möjligtvis glida lite bil! Sen ska jag nog hämta syster, crille och erik från tåget.

Inga kommentarer: