onsdag, december 30, 2009

tik tok

onsdag.
Egentligen har jag inte så mycket att skriva men vi kan ju ge det ett försök.
Jag och Malin är uppe i vår tredje träningsdag idag! OCh vet ni? Jag har ta me fan träningsvärk i armarna och så skakar det i benen när man går i trappor.
Men idag ska vi testa på bodypump, herregud vad pinsamt, vi som har världens sämsta kondis!
Hahaha fy fan vad jag och Malin fick oss ett gott skratt igår. Vi skulle fara ut med bilen igår och så stod Malins pappa och Marita ute och rökte så starta vi bilen och den gick inte igång först så jag tänkte att man måste pumpa på gasen lite, så jag gjorde det och bilen åkte lite fram med ryck! Sen blev det att vi kom iväg men med 10km/h och ryckit som fan. Och självklart stod dom ute tills vi åkt iväg! Hahah
Nu ska jag gå och sminka mig och fixa håret.

Inga kommentarer: