måndag, december 07, 2009

måndag

måndag.
Oj nu har jag varit lat på att skriva under helgen. Men om man säger som det är så har jag inte varit hemma på hela helgen nästan då.
I fredags så åkte jag och Malin lite bil, vi skulle skjutsa carro och linda på en fest och sen upp på krogen. Sen så kanllade jag hem klockan 2 på lördagen. Sen så åkte jag, morsan och farsan till gruvtrollets lekland för att Erik skulle ha kalas där. Ida och crille var också där. Och sen kom Simon och Lisa. Jag måste verkligen säga att det är som att man är liten på nytt.
Men sen på kvällen så skulle jag och Malin glida lite bil och vad händer då? Jo direkt när vi är ute och kör så står polisen och tar alkotest på alla bilar så Malin fick också blåsa!

Nö nu så ska jag jobba sten hårt med webbdesign. Och sen så måste jag börja plugga till samhälls.

Inga kommentarer: