onsdag, april 21, 2010

att skratta är det bästa som finns

onsdag.
Idag blev det världens skrattkalas på jobbet. Och det gick inte sluta skratta. Vi satt inne på lagret och kolla massa grejer så satt vi och skämta och det blev världens skrattkalas, kan ju säga att det verkligen inte var något fel på tårkanalerna det bara rann och rann. Nä hojja det var riktigt kul det.
Efter lunch blev det likadant, och så kan jag ju säga att jag måste ju vara den mest blindaste människan som finns:D hahah jag skulle fylla på leksaker så jag gick på lagret för att kolla var dom var men jag hittade inte. Så jag gick och sa att jag inte hitta, så kommer hon med och ja vars var dom? Precis framför ögonen. hahah. Nä jag sa att jag får gå och hämta dumstruten.
Nu väntar jag på att Malin ska ringa så ska jag sticka till henne, sen ska vi träna. Och jag känner att jag verkligen inte orkar träna. Det känns riktigt jobbigt faktiskt:S

Inga kommentarer: