tisdag, april 20, 2010

ögoninflammation kan ta sig nånstans..

tisdag.
Vad ska jag skriva? Det är helt tomt i huvudet.
Idag på jobbet har jag druckit kaffe. Hahah det börjar faktiskt bli riktigt gott, jag som aldrig någonsin har tyckt om det förut. Men man lär sig ganska mycket på jobbet minsann, hahah. Idag har det varit lite mer att gör än alla andra dagar. Och kul har det ju också varit. Det enda jobbiga är ju att jag har ögoninflammation IGEN! Jag fattar inte vad det är för fel alltså. Jaja men så kan det vara.
Vad händer idag då? Ska jag sätta mina sista pengar på tärningar till bilen? haha jag måste nästan det, det är ju nice med såna:D
Nä hojja nu måste jag faktiskt sluta säga och skriva nice hela tiden, andra får ju det i huvudet för att jag håller på att säga det hela tiden.
Nu ska jag gå ner och smaka morsans kaka hon bakat idag.

Inga kommentarer: