lördag, april 10, 2010

one of us

lördag.
Idag har jag inte gjort ett piss, mer än att jag blev väckt ganska tidigt. Sen har jag bara tittat tv och lagat brorsans cykel. Hahah, varje gång jag bloggar så skriver jag alltid att jag ska glo tv eller film, ni kanske tror att jag inte har något liv. Men så är det inte, det är bara det att jag har bara tagit det lite lugnt nu när det har varit lov. Men jag kan också säga att jag inte bara har suttit framför tv:n hela lovet utan kört lite bil, umgåts och lite annat, hahah.
Nu sitter jag och väntar på att Malin ska göra klart sitt högskoleprov så vi kan hitta på något vettigt. Det var ju som ett tag sen sist.
Och vet ni vad? Jag och Malin har bokat in oss på stationsträning på måndag, haha kan ju vara kul att testa på nåt nytt. Nä men nog har man kört det mycket förut så det är inge nytt, inte för mig iaf. Får väl se om man orkar, kondisen har ju börja säga emot. Men kondisen lär ju inte bli bättre av att man snusar och är med Malin och chipspåsarna. Hahah nä precis och ändring ska det fan bli.

Allt känns svin konstigt nu, jag vet inte riktigt vad det är. Men jag vet att jag är riktigt glad.
Men det enda jag kan säga just nu är, jag saknar..

Inga kommentarer: