onsdag, april 28, 2010

mighty beans

onsdag.
Hann aldrig skriva igår, eller hann och hann jag ides inte rättare sagt.
Men det var bara för att jag och Malin gick på stan direkt vi slutade och sen for jag hem och käka sen kom Malin och hämta upp mig och då var det raka vägen till kvantum för att köpa chips. hahah sällan. Sen for vi och spela fotboll. Fan vad kul det var. Vi körde dom gamla som alltid bruka spela på ett lag så mötte vi 92:or. Och jag gjorde världens vurpa. Nä men det var en som la krokben så flög jag.

Idag på jobbet var det inte brist på nåt att göra, först märka pysselböcker sen fylla på hyllor. Och sen märka mighty beans, och jag förstår inte att små bönor kan vara så populära. Alla 3-pack tog nästan slut idag. Ja jag förstår inte riktigt det roliga med bönorna. Kanske måste köpa och se om dom är roliga:D hahah



Nu snart ska jag sticka till Malin, och då ska vi kolla andra avenyn och käka chips. Sen blir det ett aerobic-pass. Hur fan ska man orka? Jag har typ vricka foten också, och dessutom har jag ont i benhinnorna.

Inga kommentarer: