onsdag, maj 12, 2010

ei tippa tapa

onsdag.
Hahah jag måste bara berätta vad som hände mig och Malin igår. Vi åkte upp till folkan för att prata med Ida och Crille. Sen åkte dom så sa jag till Malin att hon skulle vrida nyckeln så vi kunde lyssna musik, och det gjorde hon. Och sen så satt vi och svamla och glömde helt bort musiken för att den var på typ volum 1. Så kommer Ida och dom upp till folkan igen och säger att vi ska åka mot lombia, vi tänkte jaja vi åker väl. MEN vad händer då? JOOO självklart BATTERITORSK. Hela bilen bara dog. Sen ringer jag Ida och säger att batteriet har dött, så dom kom upp igen till folkan och då skulle Crille förklara att vi skulle rulla ner för backen och sen snärta upp kopplingen men Malin vågade inte göra det, så då fick Crille göra det. Hahah Ja det var våran kväll det, sen blev det fotboll.









Idag har jag jobbat på som bara fan. Lekias katalog skulle ut idag, så det var bara att gå igenom hela katalogen och ändra priserna.
Och ikväll ska jag vara med Malin, och jag lovar vi kommer aldrig mer lyssna på musik från bilen när den är avstängd:D Vi ska inte ha batteritorsk igen.

Inga kommentarer: