tisdag, maj 11, 2010

in my head

tisdag.
Idag på jobbet har vi varit uppe i skyltfönstret hela dagen. Först skulle vi tömma den, sen sopade jag golvet. Sen bar vi upp alla grejer som vi skulle ha där och sen började vi putsa rutorna. hahah och under tiden så fick vi ju lite publik, man såg alla barn som gick där utanför stå och peka och sen hörde man dom säga neeej stanna, KOLLA. Så det var bara att stå och le:D Så medans vi stoppa in leksakerna och skrev pris så lyssnade vi musik och svamla lite.
Nä, jag måste då säga att jag trivs jätte bra på lekia. Dom tycker att jag är glad hela tiden och att jag alltid skrattar:D Men det är ju bra, man kan ju inte alltid vara sur. Räcker med att vara sur och irriterad hemma.
Ikväll blir det fotboll med gänget:D Fan vad kul, vi måste ju som sagt bli svin bra, musligan har en turnering att vinna.
Och juste ja, jag beställde min klänning. Den gick ju som sagt bara på 1199:O Så nu hoppas jag ta me fan att den passar:D

Inga kommentarer: