onsdag, maj 26, 2010

klantigt

onsdag.
Hoj vilken rolig dag jag har haft idag:D Det börjar med att jag och Lena skulle dammsuga och skura fikarummet, och det gjorde vi. Sen skulle jag dra ut dammsugaren ur fikarummet, och naturligtvis backade jag. Och vad tror ni nästan hände? Joo, jag höll på att ramla i skurhinken. Det var inte långtifrån. Hahah var nog lite borta idag, sen skulle jag ta betalt. Då sa jag aa det blir 86 kronor, elllle nä jag skoja bara:D då hade jag glömt att slå in grattiskortet, folk måste ju undra vad jag egentligen håller på med:D Jaja, men det är faktiskt kul.
Och imorrn är det sista dagen vi har praktik, och på ett sätt kommer det bli svin skönt men ändå så jäkla tråkigt eftersom vi har så jävla kul varje dag. Idag fick jag höra att dom sa, hojja man får alltid skratta när du är här. Är jag så kul:D hahah måste vara så;D
Idag ska vi ha klassmöte angående mösspåtagningen, och sen blir det fotboll i detta pissväder. Inte så kul, men träna måste man.
Så på fredag drar vi MARKNADSMEDIA igång klockan 09.00 hos Cecilia med frukost och alkohol med i bilden.

Inga kommentarer: