måndag, maj 03, 2010

herregud

måndag.
Det var ett tag sen jag skrev. Men jag och mina kära vänner tog två dagar med alkohol ihelg så jag har inte orkat skriva. Det var slitet om inte annat. Ska aldrig mer köra två dagar.
Och inatt har jag inte kunnat sova:s och fråga mig inte varför. Så det var en aning jobbigt idag på jobbet. Men det var inga problem för mig inte.
Hahah måste bara berätta hur det gick för mig och Linnéa igår:D hahah, vi skulle köra lite bil och sen var det LIIIITE halt, speciellt med sommardäck så vi höll på att få breställ mitt på vägen. Hahah och det fula var att vi båda satt och skrek och kollade på varann. Så säger hon att jag är dum som inte kolla på vägen:D haha men vafan gör man i en sån situation?
Nu ska jag kolla lite om jag hittar nå kläder till studenten, sen ska jag va med Linnéa lite grann.

Inga kommentarer: