fredag, september 04, 2009

aldrig

Äntligen fredag.
Ja dagen har inte alls varit jobbig, svenskan var lite seg då skulle vi bara läsa massa grejer. Sen hade vi turism då skulle vi gå och fota kyrkan och stadshuset m.m. Seb hade vi samhälls då skulle vi bara fortsätta jobba med vietnamkriget och så fick vi sluta tidigare.
Så jag, Malin och Jennifer cyklade till marknaden. Sen mötte vi på Lizette där så hon gick också med oss. Vi köpte lite varma chips och cola sen cykla jag och Malin hem till mig för hon skulle färga mitt hår innan hon åker.
Och ja Malin tyckte det blev bra, men jag tycker inte jag passar i de:D Går inte ens att säga vad det är för färg. hahah
Senare idag blir det filmkväll hemma hos cecilia :) fan Malin att du var tvungen att åka iväg. Alltid när du är ledig så hinner vi aldrig umgås.
Men sen nu till veckan så hade jag tänkt att du ska klippa mitt hår:D
Nu ska jag gå och göra käk!
Livet är allt hårt!

Inga kommentarer: