tisdag, september 01, 2009

aloha

tisdag.
Har faktiskt inte orkat skriva ihelg, men har inte heller varit hemma.
I lördags var jag med Malin och kan ni gissa vad vi gjorde? :D jaa det är väl inte så svårt, vi ååååååt popcorn och salta pinnar och kollade en film som gick på tv.
Och söndag så gjorde jag inge speciellt, var bara med syster.
I måndags hade vi vår första webbdesign lektion och det är väldigt lik näthandel, allt timo sagt har han sagt på näthandeln.
Och idag på webbdesign så skulle vi knäcka koder men det var inget nytt det heller så det var super enkelt. Sen resten av dagen hade vi UF, och det är fan inte lätt att komma på nåt att sälja eller jaa hitta på vad man ska göra i sitt företag. Jag, Malin, Cecilia och Lizette har suttit hela dagen och tänkt vad vi kan göra. Men inte har vi kommit på nåt, eller jo men det är ganska likt dom förra så det känns inge roligt att härma så det är bara att komma på nåt nytt.
Sen gick jag, Malin, Cecilia och Lizette på stan. Malin skulle köpa ett par skor och jag skulle köpa ett par mjukisbyxor men det fanns ingen storlek för mig och sen så gick vi och fika.
Och nu ska jag plugggggggaa!

Inga kommentarer: