onsdag, september 16, 2009

pfff..

onsdag.
Hahah seriös vilken rolig dag vi haft. På Runes lektion så lät hela klassen som nå jävla apor eller nåt. Ingen kunde sitta still och var tvungen att hålla på med nåt och alla bara skrek och skratta. Endel börja vika flygplan och kasta sönder en lampa i taket. Jag och Malin hade fait:D hahah hojja nä det var riktigt kul.
Sen hade vi inge dekora så vi fick sluta tidigare.
Just nu hatar jag att komma hem. För hemma ser jag bara den där förbaskade körkortsboken
som jag måste läsa. Och nu börjar distanstesten också gå dåligt, Fast jag har klara A,B,C har bara F och sluttest kvar att försöka klara.
Idag ska jag iaf kolla superstar. sen ska jag nog gå och sova så min körning går bra imorrn:D
Mattias som gnäller på att jag ska göra dom där distanstesterna så han kan godkänna de. Men nu har jag gjort det men inge vidare resultat:D
Men körningen ska gå bra imorrn det har jag bestämt!

Inga kommentarer: