torsdag, september 03, 2009

freakshow

Igår orkade jag inte blogga, men jag var faktiskt inte hemma.
Jag var lite med Mallo och lite senare var vi med ida och crille. Vi gick och bowla, och ta me fan jag vann för första gången:D Ja sen for vi till ida och crille dom skulle inreda deras toa så Jag och Malin satt och kolla film och käka godis.

hahah idag hade jag en körlektion IGEN. Fy fan vad dåligt det gick eller det var bara två grejer som gick dåligt. Jag fick inte i 4:ans växel så jag satt där och sa men va faaan! Och sen sakta men säkert så körde jag över på fel sida så Mattias var tvungen att ta i ratten hahahah:D hojja!
Sen hade vi religion där gjorde vi ingenting viktigt? han bara prata!
Sen hade vi Samhällskunskap då ska vi jobba om krig. Jag, Malin och Lizette ska jobba om Vietnamkriget. hahah sen skulle vi en till 1:orna och presentera oss och ja jag måste då säga att våran klass är lite flummig:D
Sen hade vi Naturkunskap men det var bara upprop och så fick vi böcker sen sluta, men nog kommer vi ha lika roligt där som alla andra lektioner.
Idag ska jag nog plugga, måste ju ha det där körkortet.
jag fattar inte!? :o

Inga kommentarer: