onsdag, september 23, 2009

she wolf

onsdag.
Oj vilken jobbig dag, eller inte. Mia, Sofie, Jeanette och Emma hade redovisning i turism ingen annan visste att vi skulle redovisa idag. Så efter deras redovisning gick vi andra och jobba på vårt arbete och Jag, Lizette, Jennifer och Malin skrev lappar och tränade ¨på vår redovisning till fredag. Sen hade vi svenska och då skulle vi bara skriva nå grej. Sen engelska USCH!
Sen hade vi UF och då gjorde vi ingenting. Några börja skriva MM3 och alla namnen och en bild bredvid på ett A3 papper. Sen hade vi dekora men ja inget funka och jag blev bara less på att dutttttta med svampen, sen gör hon ju ändå om allt.
Jag måste bara berätta att vi ska göra en isskrapa på UF. Så vi gjorde en "förstoring" av den och så filma vi en instruktion och la ut den på youtube.
KOLLA!
Alltså herregud. Jag har så grymt jävla dålig dag idag. Irriterar mig på allt och blir fan sur på allt.
Och så jävla många tankar som snurrar i huvudet, det ekar runt i huvudet "ångra" :s
Känns helt skumt typm, ångra allt:s eller speciellt en sak.
Idag ska jag fan bara sitta i mitt rum och sura. Sen ska jag kolla idol och true blood. Sen sova.

Inga kommentarer: