onsdag, november 18, 2009

avklarad

onsdag.
Idag hade vi nationellt prov i svenska. Och jag måste verkligen säga att jag suger på att skriva uppsatser eller sånt. Ett stort IG det är vad det blir! Jaja man kunde sitta i 5 timmar men alla gick nästan efter 2 timamr. Men skönt det, för egentligen skulle den här dagen sluta 16.20 så lite tidigare fick vi ju sluta.
Åh jag har beslutsångest jag vet inte om jag ska beställa två tröjor eller en eller ingen! Men jag har fastna för 6. Åhh tänk om det typ kunde ramla ner pengar från himlen då hade jag då beställt hur mycket som helst.
Så tänkte jag att pappa måste betala stundentmössan snart:)
Idag ska jag umgås först med mamma eftersom hon varit borta så länge:D Klart man saknar sin lilla mamma! och sen blir det att gå till Mallo Ballo.

Inga kommentarer: