onsdag, november 11, 2009

falling down

onsdag.
Snacka om att jag hade världens sämsta dag igår:o helt otroligt. Hade så förbannat ont i skallen hela dagen och jag fattar inte varför? Och jag har då knappast dålig syn iaf! jaja skit i de! Och andra grejen, jag misslyckades! Helvette också!

Och dagen då, kan ju direkt inte påstå att jag älskar onsdagar! Måste säga att det är tvärtom. Jag hatar dom. Bara för att dom är såååå jävla långa, från 8 till halv 5:o
Först hade vi turism och Emma hade redovisning sen valde vi nya grupper till ett nytt arbete. Sen svenska och ja jag känner mig lite lat, har inte ens börjat på min redovisning:s Får väl sätta igång nu snart någongång! Sen hade vi engelska, måste säga att jag fattar nada! Jag kan verkligen inte skriva på engelska! Så jag hatar engelska..
Sen var de UF och vi gjorde ingenting, vi ska väl sätta upp stora gula lappar på stan som reklam på vår almanacka. Men nu är iaf pappret, spiralen och färgpatronerna beställda.
SÅ BESTÄLL EN ALMANACKA AV OSS! ;)
Och till sist hade vi dekora och jag höll på med en mall till min snygga blåa pall:D
Sen åkte jag, pappa och Erik och käka hamburgare!
Och sen kollade jag och brorsan riverside och nu ska jag vänta tills klockan blir 10 till true blood!
Ska nog gå och vila mitt huve ett tag!

Inga kommentarer: