tisdag, november 10, 2009

trött

åh herregud jag måste verkligen säga att jag är riktigt trött idag.
Ändå så gick jag och la mig 9. Jag pluggade lite grann och tänkte näe jag orkar inge mer så gick jag och la mig. Men vid 10 så ringde syster och väckte mig så jag pratade med henne en halv timme ungefär. Ja vi hade ganska mycket att säga, men det är ju klart jag har inte pratat med henne på två veckor så.
Men men.. nu sitter jag på weebbdesign och jaa jag gör ingenting eller ska jag kanske säga vi? inte så ovanligt. hahah
Och idag så har vi visst en kort redovisning om hur man ligger till och så i UF. Men det ska nog gå bra ändå!
Sen idag bluir det att knalla ner till körskolan, fast jag egentligen inte vill vara där. Men har man nå val? NEj!
Nä nu ska jag jobba vidare på facebook:D

Inga kommentarer: