måndag, november 09, 2009

måndag

Ja jag har verkligen varit dålig på att skriva. Men jag har ingen dator som fungerar just nu så jag får skylla på det.
Men jag har inte gjort så mycket faktiskt eller jag is bara inte nämna nåt.
Ja och jag har varit ensam hela helgen, väldigt kul. Eller inte! Mamma och pappa åkte till Umeå i fredags. Jag måste då säga att jag saknar vanlig mat.
Jag is inte laga vanlig mat när jag är ensam.
Idag har vi skaffa en egen blogg till vårt Uf företag. http://www.unforgettableuf.blogspot.com/
Och så har vi försökt få skrivaren att funka, men bilderna blir inte så bra. Det är väl bara någon inställning eller nåt.
Senare idag blir det bara att plugga och sova.
Nä nu så ska jag nog knalla ner till konsum om jag orkar.

Grattis lillebror:)
Och krya på dig världens bästa syster!

Inga kommentarer: