måndag, november 16, 2009

hahah

måndag fortsättning.
Herregud sista lektionen var verkligen rolig.
Först iaf så sa jag åt Timo att jag tyckte han skulle bställa en almanacka av oss och ja vad gjorde han? Han BESTÄLLDE 2:D De ni! hahah Men sen så var jag konstlärare åt martin, jag letade djur så sa jag rita av dom. Så han ritade av en apa som hette Ballboo. hahah
Sen kom Mia och Johan på besök och det blev mycket roligare. Och där satt vi och skratta, vi var nog lite övertrötta eller? ja sen så ville Timo att vi skulle vara seriösa för att han skulle säga nå ord och se om vi skratta men vad händer? Jo jag och Mia kan inte vara seriösa! hahah ja nog var det kul allt.
Jag har nyss gjort klart lite körkorts frågor och gissa vad jag fick:D 69/70! Jag är riktigt stolt över mig själv. Men tänk om man skulle vara så bra på själva teoriprovet! Det hade väl varit en dröm? JO verkligen!

Inga kommentarer: