fredag, juni 19, 2009

Glad midsommar :)

Idag är det midsommar. Känns bara lite deppigt.
Jag och syster har varit och delat tidningar för att pappa var borta. hahah vi fick köra postbil:D Lite ovanligt att sitta på vänster sida. Och jaa det tog bara ungefär 3 timmar:O:D hahaha för pappa tar det 1 till en och en halv timme. Men vafan alla tidningar kom ju ut ändå.
Sen for vi till coop och köpte lite mat, sen for vi hem och åt lite frukost och kolla våra bästa år. Sen åkte vi ut på stan och kollade läget, vi åkte sen ner till jukkas där det var fullt med folk:)
Nu ska jag gå ner och vara lite social mot syster.

Men iaf så var skellefteå resan mycket trevlig:) Nog har vi haft kul allt. När vi kom till Skellefteå så guidade Malin runt lite.
Dag 2: bestod en hela dag på stan. Jag köpte faktiskt inte så jätte mycke bara en tröja, skor, 3 linnen, solglasögon, bh och trosor. Sen så cyklade vi bara:)
Dag 3: så tog vi bussen till pite där vi gick på pitehavsbad, äventyrsbadet kanske man ska säga. Men det kändes som att man var typ 10 på nytt kul var det minsann:) Sen gick vi och käkade på en restaurand som hette Viking, men där ska vi inte ta och prata om hahah:D
Dag 4: så åkte vi hem och grymt mycke folk var det. Malin fick sitta bredvid nån gubbe och jag fick sitta med en tant. Och jaa hon pratade inte så lite, hahah så slog hon mig när hon skulle stoppa på sin jacka. Men efter vi åkt förbi pitsund så blev det lite mindre folk iaf:) aa det har väl inte hänt så mycket mer!

Inga kommentarer: