torsdag, juni 25, 2009

love is my drug

torsdag.
Idag så drar Kirunafestivalen igång. Fan vad kul det ska bli.
Men iaf idag på invigningen av Kirunafestivalen så stod jag, Malin, Cecilia på sen, på cityscenen.
Det var lite läskigt men det gick bra ändå:)
Och vinnaren av Arrangemang Kiruna småstjärnor (Liv) hon sjöng vinnarlåten.
Senare idag ska jag och Malin knalla upp på stan, vi ska lyssna på John me "love is my drug"
som börjar halv 12.
Nog med de så ska jag ha min sista körning på måndag innan Mattias går på semester.
Hahah det var svin kul att köra igår, tränade bromsning på mindre lansväg. Då satt han och skrek ÄLG då skulle jag bromsaså hårt så att bilen skulle stanna på engång.
Nä nu tror jag att jag ska gå ner och sträcka på ryggen lite, jag fattar inte vad jag har gjort:s
men det är precis som typ en sträckning i ryggen kan knappt röra sig.

Inga kommentarer: