måndag, juni 22, 2009

ska

måndag.
Det känns som att jag inte har gjort nåt idag, nästan iaf.
Jag vaknade ungefär 10 sen gick jag ner och kolla våra bästa år och sjunde himlen.
Sen efter pappa varit på lunch så stack jag, morsan och Erik till coop och panta flaskor och sen vidare till öb och sen till stan där jag skulle köpa en ny mascara.
Och så var det ju så att Ida skulle färga håret idag på mig, men morsan och Ida åker till Gällivare idag. Så det blev inget idag, får nog ta det på torsdag om jag hinner.
Vi ska nämligen upp på scen på invigningen av Kirunafestivalen:D hahah fan vad läskigt, men tur som det så behöver inte jag och Malin säga nåt eftersom vi pratade på finaldagen.
Hur som helst så får jag börja cykla idag:D hjulet har varit inne på rep eller vad man ska säga.
Senare idag ska jag umgås med min käraste vän Malin.

Inga kommentarer: