onsdag, juni 24, 2009

Jag orkade aldrig skriva igår, det var bara för att datorn var avslagen och jag var för lat för att slå på den. Men iaf så hände de inte så mycket igår, var och cyklade med brorsan sen hade jag en körning, och ja jag fick faktiskt ganska mycket beröm:D
Mattias trodde att jag hade träna hemma, men nej det hade jag inte.
Och idag så är jag sjukt trött. Vaknade typ 10.20 så gick jag ner och kollade våra bästa år efter det så stoppade Erik på en film "jönssonliga och stjärnkuppen" Hemskt bra, eller inte.
Och nog med det så har jag fått så förbannat jävla ont i ryggen:s
vet inte ens vad jag har gjort. Men men..
Nu snart så ska jag ha en till körning, och då ska vi tydligen först gå igenom yttre och inre säkerhet och sen skulle vi köra på mindre lansväg.
Senare ska jag förbi Malins jobb, vi ska nog tagga inför helgen.
Nä nu ska jag gå och sträcka lite på min rygg:D

Inga kommentarer: