måndag, juni 29, 2009

förbannade jävla..

måndag idag.
Jag hade en körning idag, det gick svin jävla dåligt.
Jag glömmer bara bort det där med högelregel och så kan jag inte höger och vänster.
Kan man verkligen vara så dålig på de? Tydligen.
Det passade ju helt perfekt till mina helt underbara
otroliga dåliga dagar.
Får väl hoppas att det går bättre imorrn, då ska jag ge allt.
Och carro, 7 blir det Gällivare (halkbana) då jävla:D
Förutom körningen så tänkte jag gå och återigen lämna in min mobil,
nu är den typ helt hjärndöd. Äckliga mobil helvetes.
Men ska lämna in den imorrn för det var så mycket folk där och jag orkade inte köa så jag, Ida och Erik gick och köpte glass och sen åkte vi lite bil.
Åkte upp på luossabacken, jag fick kolla olja:D woho, måste ju lära mig någongång!

Allt känns som en dröm!
Vill bara vakna upp från den här skiten.
Jag har insett en sak!
Och jag lovar det är sant,
fast sant har det varit länge men ja jag vet inte vad jag ska säga.
Jag är hemskt ledsen.
Men jag tycker om dig!

Inga kommentarer: