onsdag, juli 01, 2009

money money

Jag skrev aldrig igår.
Men jag var bara och körde en sista gång innan Mattias skulle på semester, så nu får jag vänta till 11 augusti. Men sen så sov jag lite och sen följde jag syster på stan.
Hon skulle titta en bikini och då passade jag på att kolla solglasögon.
Sen for vi på utebadet och senare på kvällen var vi och gled lite bil.

Idag vaknade jag 13.00 och det var egentligen då vi skulle på stan jag, Mia och Lizette men vi tog det 13.40 så det var bara att kliva upp och klä på sig och åka.
Jag köpte en vit klänning som jag ska ha på mig när jag fyller år och armband till.
Värsta impuls köpen, jag hade inte tänkt att köpa nåt alls, men det gjorde jag.
Senare idag så ska jag förbi Malins jobb och sen när hon slutar ska vi hitta på något.
Nu känns det att det inte är nå länge kvar tills jag fyller 18.
Tänkte förut, åh det är ju jätte länge kvar tills man fyller 18, men nu så kommer den dagen snart och det är inte alls så länge kvar:D

Inga kommentarer: