onsdag, augusti 11, 2010

2 dagar kvar!

onsdag.
Hahah nää det är inte sant. Jag måste ju bara älska mitt jobb. Det började ju skit bra, jag åkte till jobbet till klockan 12. Och så började jag kolla turer som det stod på schemat. Sen frågar Evelina mig, när har du första? Så svarade jag 14.40. Och då inser jag ju att jag kommit 2 jävla timmar för tidigt. Jo juste, mitt schema stod ju från 14-21. Vilken ångest. Sånt som händer. Hahah och när jag och Madde skulle åka till Jukkas så gick de ju lite åt fanders. Vi skulle åka från ett ställe, och jag fick inte gas och koppling att passa ihop så jag varva som satan, och sen fick jag motorstopp och för att vi skulle komma därifrån så fick jag varva ännu mer. Hahah jäkla vi skratta. Men jag tror att vi båda var lite övertrötta för vi satt och asgarva åt spolarvätskan, den spruta inte på fönstret utan på backspeglarna. Ja herregud vilken dag.
Så jävla skönt att vara hemma, har nyss kollat klart en film. Cellular tror jag den hette?

Inga kommentarer: