onsdag, augusti 18, 2010

man hör det överallt.

onsdag.
Ja herregud, till och med på radio sjunger dom om korv. Bara för att jag och Johanna gillar det ordet skarpt. Men en sak är då säkert, jag känner inte för att äta korv nå mer. Känner mig grymt äcklad av tanken. Så jag låter nog bli.
Har precis fixat klart mig, blev inte att sova länge idag. Men man kan ju inte alltid sova bort hela dagen. Pappas kompis har ringt hela morgonen och fråga på vilket nummer vi bor på och frågat om jag ska vara hemma för att hans dotter ska komma med fisk som tydligen jag ska lägga i påsar :S Så snart ska jag hålla på med fisk. En stor TUMME upp för det (eller inte). Usch, men måste man så måste man.
Sen så ska jag umgås med min älskade vän Malin. Så det kommer nog möjligtvis ett till inlägg senare idag med bilder.

2 dagar kvar :D

Inga kommentarer: