tisdag, augusti 10, 2010

overdrive

tisdag.
Hojja vad trög jag känner mig. Jag skulle sluta ett och glömde bort det, så jag följde med Madeleiné ut för att hon skulle röka och sen gick vi in till lokalen och satte oss och så säger hon: Slutar inte du 1? Jag bara jo fan juste det, det gör jag ju :D Hahah och dom inne i lokalen säger: Jaa man blir ju som man umgås!

Ska jag ha nedräkning eller ska jag inte? På ett sätt känns det så jäkla skönt att bara ha 3 dagar kvar att jobba. Men vad ska jag göra efter jag jobbat? :O jag har ingen aning om vad jag vill bli, vad jag vill jobba:S Det snurrar i huvudet, och jag får fan ångest.
Jag får tänka på det efter jag och Malin har varit på semester. Vi SKA till GÖTEBORG.
Hör du det Malin? VI SKA!
Annars då? Joo det glider på, på en räkmacka ungefär.

Inga kommentarer: