lördag, augusti 14, 2010

down

lördag.
Fy fan vad jag har sovit idag. Och det behövdes kan jag säga. Så länge sen man har fått sova ut.
Idag har jag varit med min käraste vän Malin. Och vad har vi gjort idag då? JOO, jag åkte upp till hennes jobb och väntade på att hon skulle sluta. Sen for vi till hennes syster och käka lite mat och chips. Sen for vi till Malin, hon fixade håret och jag satt och spela GTA med hennes lillebror. Sen åkte vi upp tll Ida, dom hade fest så vi var där och kollade läget. Och det var faktiskt trevligt :D Hahah, vi snackade om gammla fyllor. Så skratta har vi fått göra.
Hojja, jag har beslutsångest, jag vill beställa en ny mobil, nya mjukisbyxor, och parfymer. Men varför måste allt vara så dyrt? :S
Nu går jag fan och lägger mig eller nåt, annars hittar man väl mer saker man vill ha.

Hyvää yötä

Inga kommentarer: