tisdag, augusti 17, 2010

se ljuset

tisdag.
Idag har jag varit på baken och stoppa in mina skattepengar, Endast 157 kronor :D Fan vad rik jag blev. Hahah. Jag skulle till arbetsförmedligen också, men jag visste inte var den var. Och sen när jag nästan var hemma så kom jag ju på att den var vid banken. yes, så det är bara att ta det imorrn. Men då tycker jag fan jätte synd om mig, för då måste jag nog cykla:S Känns inte direkt lockande. Men det måste göras.
Jag har också hunnit ringa till pappa och säga att det första han ska göra när han kommer hem är att slå på värmen här hemma i huset, det är nästan lika kallt som det är ute. Fy fan!
Nu ska jag gå och diska och sen kolla tv sen blir det nog en eftermiddagslur. Fast då var det ju så att jag måste ju ringa vikariesamordningen också. Ja herregud, livet är inte lätt just nu. Bara att hänga med!

Inga kommentarer: