lördag, augusti 07, 2010

Så jävla fiiiiint

lördag fortsättning.
Hahah fy fan vilken dag.. Jag var och spela fotboll ett tag, och det var nice. Skönt att få springa lite. Sen åkte vi hem till antenn en sväng och sen upp till ida och lämna min bil. Sen for vi och beställde mat. Och sen har vi bara suttit och kolla tv. Sen när jag skulle fara hem vad tror ni händer då? Jo jajemen. Jag mötte polisen och dom råstirra in i min bil och såg att jag inte hade bälte när jag starta bilen. Så dom följde ju såklart efter mig och stanna mig i en fet nedförsbacke, fan vad fint. Så säger dom, det är nykterhetskontroll, jag bara jaja. Sen kom det, körkortet? Vem står bilen på? Och sen kom det, varför hade du inte bälte när du åkte? Och jag säger, för att jag tar på det sen. Dom bara jaja men bälte ska man ha hela tiden, så det här blir en rapport. Jaaa fan vad fint med lite böter, ja det skadar ju inte. FY fan vad irriterande, har dom inget annat att göra än att kolla små saker?
Fy fan vad jävligt.

Inga kommentarer: