lördag, augusti 28, 2010

lördag.
Oj oj oj vilken dag igår. Börja med att jag åkte iväg med morsan så jag hämtade min mobil och tog ut pengar till pappa. Sen åkte jag Ida, crille och Erik på stan. Och vad fanns det där? Jo jag tog och köpte med en ring endast 399 för den :D haha, sen tankade jag min pärla och hämtade ut mina skor :D Så man kan säga att det gick pengar igår.
Sen hade vi "familje" middag. pappa, mamma, Jag, ida, erik, crille och robban var och käka på lombolo grill och pizzeria :D Sen for jag, Ida, crille och robban och skjutsa Lizette till Johanna och sen åkte jag till Malin. Så satt vi och käka lite chips och kolla nån film. sen fick jag ut "invalida" Malin till bilen så satte vi oss på folkan och glodde på alla fyllosar. Det var ganska trevligt faktiskt :D haha
Idag ska jag åka förbi Malin, glo nån film och kanske åka på raggen :D
Nu avrundar jag här.

Inga kommentarer: