lördag, augusti 14, 2010

ass up

Fredag.
Ja fy fan, då har jag jobba klart. Och det var fan inte lätt, snacka om att man blev helt snurrig, förbannad och jävligt less idag. Men nu är det över, har jag tur så får jag väl jobba där ibland (roligt). Men vad ska jag göra nu? Får väl börja söka jobb:s Låter inte alls kul.
Hur som helst, idag när jag slutade så gick jag och Malin till safari och åt en macka. Sen for vi till mig och kolla nån sjuk film.
Sen kom Johanna och plocka upp oss. Och sen visade sig att hon, Ida, Nattis och Diana skulle ut. Så dom körde lite fest hos Ida och tänk er, jag och Malin var faktiskt helt nyktra. Sen drog vi på krogen. Och snacka om att man fick skratta. Vilken syn alltså. Är alla verkligen likadana när man är full? Verkar så iaf.
Nu är jag jävlig less. Nu går jag och sover och hoppas på en bra dag!
GODNATT.

Inga kommentarer: