tisdag, augusti 17, 2010

HAHAH FY FAN!

tisdag fortsättning.
Hahah jag har nyss kommit hem från Johanna. Och tro det eller ej, jag har fan cykla upp till luossa. Och jobbigt som fan var det också, nog för att jag ledde cykeln i exakt alla uppförsbackar men ändå. Jaja men jag och Johanna kom på att vi var lite hungriga så vi gick och beställde en pizza. Sen satt vi och läste vecko revyn. Så jävla roligt att vi höll på att kvävas. Hojja, det var en tjej på 17 bast som hade skrivit några 100 frågor om onani. Nu ska ni få läsa själv!
Jag och Johanna är då lättroade!


Hur ska jag onanera?
Fråga:
Jag har en mängd olika frågor onani: Hur länge ska man onanera, vad rekomenderar du? Går det att onanera med en korv? Är väldigt sugen. Hur många fingrar ska man använda om man onanerar? Om man inte kan köpa en dildo, vad använder man då? Om man använder typ en tjock penna eller något, ska man ha kondom på den då? Behöver man kondom när man onanerar?

/Sanna 17








Svar: Okej, jag tar och besvarar dina frågor i turordning. Men först vill jag understrycka att det finns ingen handbok i onani. Det är din grej med dig själv och den enda som bestämmer hur och vad du ska göra är du. Alla uppskattar och njuter av olika saker.
-Och det gäller att exprimentera sig fram för att hitta vad just du gillar, utan att tänka för mycket på hur andra gör eller vad som är "normalt". Det enda du måste tänka på är att det inte blir för farligt på något sätt, så det är grymt bra att du ställer frågor! Med det sagt sätter jag igång och besvarar dina frågor.
Hur länge du onanerar är helt och hållet upp till dig. En minut, eller flera timmar, så länge det känns bra för dig är det bara att köra. För de flesta är orgasm målet och en del slutar efter att den kommit, en del för att det helt enkelt räcker så, en del för att de blir ömma efter en orgasm, andra för att de inte är sugna på, eller kan få, en till. Sen kanske man inte har all tid i världen heller. Finns alltså ingen rekomenderad tid onanitid!
Visst kan du onanera med en korv, men ha kondom på den då, så du inte får in en massa konstiga bakterier.
Hur många fingrar du ska använda beror på vad som känns skönt. Använd så många som känns bra. Ett eller hela handen, det känner du själv. Varför skulle du inte kunna köpa en dildo? Det är klart du kan! Det är INTE skämmigt att gå in i en butik som säljer dildos och inte heller att köpa en. Det är det verkligen inte, det är tvärtom ganska naturligt och vanligt. Annars kan du ju lätt köpa en på nätet, det behöver ingen veta. En dildo är ju såklart bättre än att använda andra redskap, eftersom att de är skapta för det syftet endast. Materialet och formen är det bästa och mest lämpliga. Men annars kan du ju ta vad du vill som har den form du gillar, men ta då som sagt en kondom på så att inga konstiga saker kommer in i dig.
Vilket ju också besvarar din nästa fråga. Jag vet inte hur skönt det är att onanera med en penna, men jag tycker absolut att du ska ha kondom på om du vill göra det. Onanerar du med en dildo/sexleksak eller fingrar behöver du inte ha kondom på om du inte vill, men ibland kan det vara bättre glid med...Hoppas du fått alla dina frågor besvarade och att du får många härliga stunder med dig själv!

Inga kommentarer: