måndag, juli 06, 2009

500 mil

Idag var det en riktig plåga att stiga upp trots att klockan var halv 12.
Jag måste börja skärpa mig, kommer ju aldrig orka med skolan.
Men hur som helst så har jag varit på stan med mamma.
Hon köpte en skjorta till pappsen och en kjol till henne som dom ska ha på begravningen och då passade jag på att köpa hårfärg.
Och det blev blondering.
Jag som skulle ta samma gamla hårfärg men den var slut.
Får väl se hur det blir när jag sköljer bort de men just nu ser det inte bra ut.
Senare idag ska jag och Mia bege oss till körskolan och jobba med teori på datorerna.
Sen ska jag väl möjligtvis sova tidigt om det går.
Har ju inte gått alla andra dagar eftersom du är vaken och skiver;)
Men det gör ju inget för det är trevligt. För att du är ju du :)
Åh jag börjar bli nervös inför halkbanan:s Hoppas det går bra.
Och jag längtar till onsdag för då blir det kurra med Mallo och gänget:)
Nä nu ka jag gå och skölja färgen:)

Inga kommentarer: