lördag, juli 25, 2009

time to go

Godmorgon.
Jag vakna för ett tag sen gick ner och kolla nån konstig film på canal+, tror den hette kid svensk eller nåt.
Jag måste säga att gårdagen blev hur lugn som helst, satt bara framför tv:n och tog det lugnt.
Men det var skönt det också!
Idag har jag och pappa fixa lite grejer i vardagsrummet, får se vad mamma tycker om det:D Men jag tycker att det vart bra iaf :D
Ja undra vad man ska hitta på senare idag? Kanske läsa lite? Jag MÅSTE börja med det.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva nå mer:s Har egentligen inget viktigt att skriva, men eftersom jag har så lite att göra så blogga jag ändå.
Skönt att åka iväg från stan ett tag, hade verkligen behövt. Är så less på allt. Vill tänka på annat just nu. Allt är bara så jobbigt just nu.
Ska gå ner och glo på tv ett tag sen ska jag nog gå ut och gå ett tag.

Inga kommentarer: